What's new

HAPPY BROTHER SOG dwc

så er det endelig lykkes og få lov til gi jer et kig ind i min dejlige have.. troede jeg men kan ikk få lov og poste mine billeder
 
Last edited:

mr.indica

Member
SDC12614.jpg


SDC12607.jpg


SDC12623.jpg


så smider jeg dem ind når du ikke kan få lov af icmag

mvh indica
 
Last edited:

oldsmoker

Active member
OK where's da pics ?
ha ha was a bit kwik of the mark there they are :jump:

and they look f***in lovely mate
 
Last edited:
jeg har et telt på 120x120x200 med 2 90liters baljer med matchene luft sten og pumper.. hehe. 600w med digital ballast og adjust-a-wing til og kæle for mine 12stk HAPPY BROTHER.. og et kul filter for lige og undgå naboernes utidige indblanding det fungere upåklageligt må jeg sige
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
lækkert, ser ud som om hb elsker dit dwc setup! hvordan gøder du og må vi se hvordan der ser ud under låget?
 
billedet a rødderne er taget d.25dec så de begynder og fylde godt. de har her stået ca 20 dage i blomst efter 14 dage i vegge
 

oldsmoker

Active member
nice looking setup, has Indie explained how to use pk 13-14 as they look about ready
for it now mate.
one thing always keep your air pumps above the water level in these bubblers
if your pump fails the water can run back inside the pump and short out

or fit kontra ventiler so it can't happen
 
Last edited:
K

Karma Genetics

Looking very good there. Yes she loves the hydro.. Keep us updated.
 
R

ranneG

Hey Farmer det ser sku godt ud det der. Det bliver godt at følge skoven i fuld blomst. Hvor meget luft flytter din ventilation?
 
min ventilater flytter 175m3 itimen.. har godt nok døjet lidt med luftfugtigheden men har fået fint styr på det. smider ige et billede ind a lidt HB mig og indie sad og hyggede med. MEGET afslappende hehe
SDC12635.jpg
 
R

ranneG

ahhh looks nice and tasty. Farmer jeg bliver sku hængende her lidt.
 
Top