What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Gødning og additiver

Dkgrower

Active member
Veteran
Mine erfaringer ang gødning er at Canna Produkter er nemmest at bruge og giver de samme resultater og typisk den billigste af de kendte gødnings produkter, vil dog indrømme at jeg ikke har prøvet hele Adv Nuts program men har været det meste igennem...

Det jeg bruger er Canna basis gødning til Jord, deres pk 13-14.

Fra land og Fritid VIkinge Melasse 15L ca 120 kr (3 ml pr L) og så ALga Mix fra BioBIzz (1 til 2ml pr L)

Men vil indrømme at hvilken som helts Hydrogødning på halv styrke (det er til jord)
funger lige så vel.

Til vækst bruger jeg hornum eller en anden drihus /vækst gødning eller fish mix fra Biobizz

I like it simpel.

Ludo

Member
Viva la BAC.......organic all the way......Toker showed me the way......!! Now I see the light...!!:thank you::jump::thank you:

superpedro

Member
Veteran
Mixer selv af forskellige salte, det koster mig under én krone pr grow. Nul additiver.
De har aldrig groet bedre..

L

lalandia

Hestelort, champost og biobizz grow, bloom samt topmax...ingen additiver (indendørs)
Hestelort, champost, dolomitkalk, brændenældevand og melasse (udendørs)

Grow in peace

frenzybud

Member
Earthjuice Sugarpeak serien + supervit og nogle få Vitalink additiver. De fleste gødningsserier kan opnå gode resultater såfremt man starter ud med en god vandkvalitet, fortrinsvis vand renset med et osmose filter, det er vejen frem! :)

Happy growing..

Jeg har både brugt biobizz serien(allmix jord, grow, bloom og topmax) og canna(grow, bloom og pk 13-14 + en smule topmax). Begge serier gav en godt resultat! Biobizz var måske en tand mere besværlig i praksis, da man både sku bruge grow og bloom til blomst.

Bio Bizz, Bio Bizz and :thinking:........Bio Bizz

Køber hverken frø ell gødning med fucked åndsvage og fjollede navne. Man skulle tro deres forbrugere var folkeskole elever, men det er jo nok beregnet til det amerikanske marked :gaga:

S

snowtiko

hahah kan vist kun give dig ret freeworld :D
er også på bio bizz vognen og synes det har fungeret helt fint hidtil.

Ludo

Member
Hvis du vil prøve bio og ikke anerhvad der foregår(ingen disrespect) så er BioBizz en fremragende serie. Men man bruger så meget at man hurtigt indser at der er tale om et produkt der henvender sig til folk der har penge nok.........:moon:
Men det er ikke svært at lave bio for få penge...!!
Find en ko.....se den spise....den tygger drøv...så der går lidt inden den portion kommer ud i den anden ende....men der er sikker et par 'kager' at finde hist og pist. Tag spand og fyld med skovl. Hjem og blande med jorden.
Find høns.....du kan roligt tage go tid.....deres lort er først til blomst. Tag spand fyld med skovl. Strø ud til sensommer/efterår.
Ned i Heste forretning, køb mollasse til hestefoder. Bland med vand hver anden vanding.
Versgo bio......:tiphat:
Ellers er BAC ikke til at skubbe af stigen..........go weedend.....:wave:

Chronictron

Member
jeg køre Advanced Nut, 3komponent serien, og der ud over køre jeg med woodoo juce, big bud, butfactor x og over drive. de to sidste er jeg dog først lige begyndt på, mest for at se om der er noget om snakken. :ying:

Jeg bruger HESI. Det var det første jeg prøvede til hydro og det har virket fra start.

Og så tilføjer jeg Sensizym (enzymer). Det har hjulpet RIGTIG meget med at holde vandet "rent" synes jeg. Det plejede at være godt grumset, men efter jeg tilføjede enzymerne gik der nogle dage og så var vandet helt klart igen.

DonB

Member
Jeg bruger GHE Flora 3 part serien Og så bruger jeg Alg-A-Mic som foliar spray. Og i blomst bruger jeg Atami(bloombastic) og Canna Accelrator og PK13/14. Og til sidts bruger jeg ripen og Ataclean.

Latest posts

Latest posts