L
Ludo
Jeg sidder og støver så tør er jeg, det er der heldigvis et par fine buds der er
så jeg blev lidt krativ med et cam.....her er resultatet:
my three drugs of choice......sugar, cofein and weed
De to der slås om pladsen G13 & NL#5
og lidt stemning til sidst
Jeg gror normalt i jord, men jeg måtte lige prøve lidt biosevia fra GHE. Det tiltaler mig at køre biologisk, og kan lide at fifle lidt med ting og sager. Så jeg fandt den gamle hydrobalje frem og fyldte den med 2 NL#5, 1 G13*HP*HP og en tini tiny lille AK47....der er kun en top fra den tilbage, den var ingen match for de to mangrovetræer. Indtil videre ser det fornuftigt ud, jeg er i slutningen af uge 5 så det er snart flush tid. Er virklig spændt på resultatet, alt gødningen er baseret på molasse, så de får en masse sukker spalet lige i sofamagneten...!!!
Men holder hvor legen er go.....hold jer munter og medicineret
undskyld billedstørrelsen....rettes snarest
så jeg blev lidt krativ med et cam.....her er resultatet:
my three drugs of choice......sugar, cofein and weed
De to der slås om pladsen G13 & NL#5
og lidt stemning til sidst
Jeg gror normalt i jord, men jeg måtte lige prøve lidt biosevia fra GHE. Det tiltaler mig at køre biologisk, og kan lide at fifle lidt med ting og sager. Så jeg fandt den gamle hydrobalje frem og fyldte den med 2 NL#5, 1 G13*HP*HP og en tini tiny lille AK47....der er kun en top fra den tilbage, den var ingen match for de to mangrovetræer. Indtil videre ser det fornuftigt ud, jeg er i slutningen af uge 5 så det er snart flush tid. Er virklig spændt på resultatet, alt gødningen er baseret på molasse, så de får en masse sukker spalet lige i sofamagneten...!!!
Men holder hvor legen er go.....hold jer munter og medicineret
undskyld billedstørrelsen....rettes snarest