great thread. subscribed!
Paddi GanjaGrower Veteran Apr 13, 2017 #42 nizzle said: ser virkelig godt ud det der paddi.!! bare mit grow. bliver mindst ligeså godt, har lige sat mine i blomst. Click to expand... Held og grolykke nizzle Welcome deepfriedbutter. G13 Haze - 53 days 12/12: P
nizzle said: ser virkelig godt ud det der paddi.!! bare mit grow. bliver mindst ligeså godt, har lige sat mine i blomst. Click to expand... Held og grolykke nizzle Welcome deepfriedbutter. G13 Haze - 53 days 12/12: P
~star~crash~ Active member Apr 18, 2017 #44 definitely leaning on the indica side of the spectrum...huh? looks great peace
G geneva_sativa Well-known member Veteran Apr 18, 2017 #45 Greetings Paddi, I agree with senor ~ star ~ . . . looking delicious ! May I ask, What kind of aroma she has for you ?
Greetings Paddi, I agree with senor ~ star ~ . . . looking delicious ! May I ask, What kind of aroma she has for you ?
fjällhöga HazeAddictedFanatic ICMag Donor Veteran May 7, 2017 #47 Wow ... Simply wow ... Nice to see you back in action Fj
Paddi GanjaGrower Veteran May 13, 2017 #48 Thanks - Tak. De sidste billeder er væk!! Høstet efter ca 9 uger 12/12. Udbyttet kunne have være større, men jeg lod dem ikke vegge ret lang tid. Smagen er god.....mine smagsløg tillader ikke en mere detaljeret rapport.... Styrken......den får mig til at smile. Det er ikke sidste gang G12 Haze optræder i mit telt Tak for opmærksomheden P
Thanks - Tak. De sidste billeder er væk!! Høstet efter ca 9 uger 12/12. Udbyttet kunne have være større, men jeg lod dem ikke vegge ret lang tid. Smagen er god.....mine smagsløg tillader ikke en mere detaljeret rapport.... Styrken......den får mig til at smile. Det er ikke sidste gang G12 Haze optræder i mit telt Tak for opmærksomheden P
Paddi GanjaGrower Veteran Jul 7, 2017 #50 Easy7 said: Dry flower shots? Click to expand... Just a minute
O ODF Member Sep 24, 2017 #52 Very nice thread Paddi. Mine are somwhere around day 40 and look very much like yours. I also get the impression that she may not be a yielder. But having smoked G13Haze before, that's a sacrifice I'm willing to make. Cheers and thanks for sharing! /Dods
Very nice thread Paddi. Mine are somwhere around day 40 and look very much like yours. I also get the impression that she may not be a yielder. But having smoked G13Haze before, that's a sacrifice I'm willing to make. Cheers and thanks for sharing! /Dods
J jamescarson Member Mar 7, 2019 #54 g13 hz outdoor g13 hz outdoor Actually XJ-13 but G13 Hz dominant and pics are to good not to post This was outdoor- cut originally from Oakland
g13 hz outdoor g13 hz outdoor Actually XJ-13 but G13 Hz dominant and pics are to good not to post This was outdoor- cut originally from Oakland
J jamescarson Member Mar 7, 2019 #56 Smell is gummy, pine sol and fuel hi is heady up and euphoric..its nice