stonedweasel
Member
Nåh jeg tænkte jeg ville prøve lidt "mærkevarer" frø til en gang vandsjask.
Købte 6 stk. Pure Afghan og smed dem i en lukket box med toilet papir og vand.
Som så mange andre gange spirede de ganske fint efter 2 dage og plejer så at smide dem i en jordblanding hvor alt bare kører derudaf.
Men til det her hydrogejl skal de jo i grodanblokke. Så jeg gennemvæder samtlige blokke og placere frøende forholdshvis langt oppe med kimroden nedaf.
Jeg hælder lidt vand i bunden af drivhuset så de ikke tørre ud <-- Her tror jeg det gik galt.
Godtså, venter og venter, en dag mere, ingenting sker.
Fjerner al vand fra bunden.
Prøver at stille drivhuset ovenpå lampen for at give lidt varme.
Ingenting.
Er oppe på 7 dage efter de blev sat i drivhus.
Jeg tror simpelthen de er døde, kan bare ikke få det til at hænge sammen, da frø jo fint kan strække sin kimrod i bunden af et glas vand.
Æv, pisse dårlig start på min hydro karriere.
Men hvad skal jeg lade dem stå?
Købte 6 stk. Pure Afghan og smed dem i en lukket box med toilet papir og vand.
Som så mange andre gange spirede de ganske fint efter 2 dage og plejer så at smide dem i en jordblanding hvor alt bare kører derudaf.
Men til det her hydrogejl skal de jo i grodanblokke. Så jeg gennemvæder samtlige blokke og placere frøende forholdshvis langt oppe med kimroden nedaf.
Jeg hælder lidt vand i bunden af drivhuset så de ikke tørre ud <-- Her tror jeg det gik galt.
Godtså, venter og venter, en dag mere, ingenting sker.
Fjerner al vand fra bunden.
Prøver at stille drivhuset ovenpå lampen for at give lidt varme.
Ingenting.
Er oppe på 7 dage efter de blev sat i drivhus.
Jeg tror simpelthen de er døde, kan bare ikke få det til at hænge sammen, da frø jo fint kan strække sin kimrod i bunden af et glas vand.
Æv, pisse dårlig start på min hydro karriere.
Men hvad skal jeg lade dem stå?
Last edited: