What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Forsvarligt??!

LaWeed

New member
Hey Growers vil lige høre hvornår i synes det er forsvarligt at smide sine små babyer ind under 600w sun!??

:wave:

DK2670_01

Member
2-3 uger efter de er taget, vil de saktens klare en 600w bare den ikke er for tæt på og ikke noget med at sprøjte dem mere så ;)

superpedro

Member
Veteran
Man kan altid skærme småplanterne lidt. Det holder også lidt på fugtigheden.
solskaerm.jpg

DK2670_01

Member
når du nu siger babyer ! er det så frø eller kloner ?

Det er kloner jeg taler om ;) babyer fra frø af har jeg ikke så meget erfaring med

Quiet_Riot

Active member
Veteran
De kan sagtens klare at være under en 600W helt fra frø stadie, bare den er en ca 70 cm til en meter væk, de behøver kun lidt lys de første dage og uger, og en 600 vil sikkert være nok til at de ikke strækker sig, selv ved 70 cm afstand, ellers rykker du den bare tættere på. Der må

LaWeed

New member
sorry for afk havde sku slet ikk opdaget der var nogen der havde svaret! :O takker mange gang!

men mine små damer er fra frø af, måtte starte på ny efter at en hel hær af spindmider havde overtaget det meste af growet:(

Men de røg i 3.5 l potter og så ind under 600w i mandags, men 1 til 2 dage efter blev nogen af bladen lidt vissen og fik nogen gule spots på bladene håber ikk det er noget alvorligt!!? håber det bare er et lille chok efter det er blevet pottet om eller varmen... ps er ikk startet med af gøde endnu, regner med de får lidt juice næste gang de får vand! :p

Latest posts

Latest posts