What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Flora Mato,Micro,Mineral Magic ja Diamond nectar vesiviljelyssä

K

Kabaal

Tervehdys! Tuollaisella setillä meinasin vetästä seuraavan setin aquafamissa, joten onkon kellään kokemusta kyseisestä lannoite yhdistelmästä? Ja jos on, niin miten olette kyseisten litkujen kanssa toimineet?

k-grower

Member
käytin joskus kauan aikaa sitte tuota mineral magicia dwc:ssä, käsittääkseni se on jonkinlaista silikaatti yhdistettä ja ph nousi reilusti sitä laitettua ja jouduin säätämään sitten päivittäin sitä alemmaksi.
kasveissa sen huomas että ne oli vähän niinkuin teflon pinnoitettu eli hylkivät likaa ja vettä ja kuitu oli elastisempaa - tiedä miten se satoon vaikutti, epäilen ettei kovinkaan paljon.
varmaan paljon parempaa se on multaviljelyssä käytettynä ja luulen että siihen se on suunniteltukkin-

diamond nectar tuntui hieman pätevämmältä ja se tuntui lisäävän hieman ravinteiden ottoa ja kasvit olivat hieman isompia, budin määrään se ei hirveästi vaikuttanut mutta luulen että se kumminkin lisäsi öljymäisyyttä ja näin ollen tehoa.

flora matoa sekä microa en ole kokeillut itse joten niistä en osaa sanoa.

Last edited: