What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Flatbubble, Erdbeer

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Vores egen Lala' Flatbubble (Flatland Basic x BuChu) x Sour Bubble BX3:
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

can definately see then Sour Bubble in her. Smells so good, oranges, lemons, bubbly creamy funkiness.....one of the best outdo smells I had the pleasure of whiffin. good for SOG it seems. Lala did us good with this!

La Buena Hierba' Erdbeir:

Black Domina pheno, really skunky strawberry on this one, dry pix soon :)
picture.php

Jack H or Citral phno, catpissy
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

maybe I find more BD pix. Hope you enjoy

Quiet_Riot

Active member
Veteran
De er høstet, vejret er for fugtigt til de kunne blive færdige, de billeder er fra september, mener jeg..
FlatBubble røg igår,mug var begyndt at melde sig, kunne godt at brugt et par uger til, kvaliteten er helt ok, med nogle af de største trichs jeg har set på udendørs urt, lyntørret på ovnen en times tid, det smagte godt og lagde en god dæmper (; glæder mig til det der blir' tørret og curet ordentligt. Gav en god sur smag.
Når jeg får et ledigt tidspunkt, knipser jeg et par tørre buds af de forskellige. De ser freaky ud manicureret.

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Det fik jeg skam lala. Ryst som FB lavede var genialt! FB var det bedste af al det der groede i år. Blød velsmagende røg, godt mix højmæssigt, hælder til indi/afghan. Er Bu'Chu din mest SBBX holdige linie? Den er en del afhængighedskabende kvaliteter heheh

L

lalandia

Det fik jeg skam lala. Ryst som FB lavede var genialt! FB var det bedste af al det der groede i år. Blød velsmagende røg, godt mix højmæssigt, hælder til indi/afghan. Er Bu'Chu din mest SBBX holdige linie? Den er en del afhængighedskabende kvaliteter heheh

Yep det er det..Jeg er glad for at du kan lide den

:tiphat:

420empire

Well-known member
Veteran
smukke billeder, og lækre gener. Ser frem til Bu'Chu flatland, og lalahaze, Damm der lyder til at være spændende genetik. Respekt for alt det arbejde der ligger bag, og for at frøene er så billige.

:)

S

Simon Templar

Hello Danish Growers!

You truely are invincible outdoor growers! I'm looking forward to trying some danish crosses this year, as I'm myself at 53°50' N :)

This is a cross between Easy Sativa and an Esbe cross :) turned out to be lovely!
picture.php

...and this is a viking x arne that has been stolen from me :( I believe it would have been the best plant of the season! :(
picture.php

Good luck!

Greetings,
Simon

P.S. Sorry for dropping in so violently and interrupting your discussion which, as you probably guess, I do not understand at all :) I hope you don't mind for that!

L

lalandia

Sorry for ur loss bro...its just not allright to steale plants...BAD ppl

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Fucc the rippers! That Easy Sativa cross looks great!

Her er lidt billeder af Erdbeer og en rigtig lækker sativa, ligner noget malawi, mexicansk, lumbo gold.. Dufter fantastisk af diverse citrusolier og smager præcis ligesådan også! En kvalitet vi kan lide... :) og gør dig højhøjhøj
Buds without the hash is Erdbeer