What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

filtre, bubblebags ect. Hvad bruger I?

Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal gøre med mit trim og de dårlige topskud.

Jeg tænkte på at lave hash af mit trim og de dårligste topskud samt trække lidt BHO på det bagefter sammen med lidt frisk trim.

Men jeg kan ikke lige beslutte hvad ville være det bedste filter, idet jeg jo ikke har flere kilo trim, men højst 100-200g tørt.

Bubblebags ser nemme ud, men ret dyrt. Jeg tænkte på at lave en pollinator ud af en plast spand og med filternet. Men jeg ved bare ikke lige hvor jeg kan få noget filter og hvad størrelse det skal være.

Easygrowing

Active member
Veteran
fandt 2.5 M x dog kun 0.30 M men for sølle 25 kr i Etto med et N i.Tous av,Reglerne !
Der står på 1 seddel find inspiration på 3 w,er-your-own-art.dk kommer måske igen her op til jul.Meningen var jeg ville købe et hamsterhjul-dem som de knokler rundt i gnaverne altså og så montere organza på dette hjul og så måske lige en skruemaskine på i midten af hjulet og så kan det køre af sig selv-eller noget i den stil.Eller lime det på en træramme og ryste ryste-eller stille det på vaskemaskinen-når den alligevel kører og centrifugerer..mulighederne mange.1 stiksav laver osse de rette bevægelser.

Fugl

New member
Købte et 5 posers 1 gallons bubblebags/ice-o-laters sæt incl pressing screen (Uoriginale) til 250 ,- med fragt fra England.. Der kommer gode klumper ud af de poser + at de kan bruges til ryst også.

Har ikke fortrudt købet da alt popcorn og "affald" kan få en ryste tur først, også en tur i isvand bagefter.

Hej Fugl

Du må gerne smide mig en besked med webshoppens navn. 250kr inkl er en rigtig god pris og lige den størrelse jeg leder efter.