ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Havde besøg af en den anden dag, som mente det ville være spændende, at kigge der hvor jeg tømmer mine "trækkeflasker". Og det var spændende, syv stk var kommet op
De arter sig ikke rigtig, de står jo på nord siden af mit hus så de får alt for lidt lys, men døde er de ikke. Vil prøve at grave nogle af dem op og så plante dem om.
OK OK OK........ Albino......???!!!! WOW Det har jeg aldrig set før......mega fedt...!!!!! Den og alle de andre frilufts nydere, glæder jeg mig til at følger her den kommende tid!!!!!!
Go gro vind..........
Så er jeg helt færdig med de udendøres pligter, og har næsten ikke ondt i ryggen.
Mine planter har fået over dobbelt så meget plads, end som sidste år, da jeg kom til at plante alt for mange på alt for lille område.
De har fået cirka 80cm i diameteren og selv om jeg regnede lidt forkert i starten, så de forskellige diametere overlappede hinanden, ser det rigtig godt ud. Jeg har næsten lige gødet for første gang med canna´s Tera Vegge, og det kan tydelig ses. Og igår spredte jeg heste lort mellem alle planterne og vandede i halvanden time bagefter. Så nu må vi se.
oooh tror det bliver rigtigt godt det der! Hvilke sorter er det? kan ikke læse det her til morgen.. Keep us posted on the albino, newer seen one either