What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

De første udendøres

gonz_DK

Member
Havde besøg af en den anden dag, som mente det ville være spændende, at kigge der hvor jeg tømmer mine "trækkeflasker". Og det var spændende, syv stk var kommet op

grorum027kv1.jpg

grorum026hn7.jpg

grorum024ht7.jpg

gonz_DK

Member
Så er forberedelserne til udesæsonen 2008 begyndt, endelig.

ude08006gy1.jpg

Arbejdsrummet.
ude08025gv9.jpg

Et "lille" uheld i søndags..
ude08022pd1.jpg

De fleste blev dog reddet.
ude08023pf9.jpg

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Skal de små ha´ lidt extra lys i arbejdsrummet?
Det vil være en god ide og kan gøres billigt.

Held og grolykke
Paddi

gonz_DK

Member
Hej HCO.. Så meldte du dig endelig !

De arter sig ikke rigtig, de står jo på nord siden af mit hus så de får alt for lidt lys, men døde er de ikke. Vil prøve at grave nogle af dem op og så plante dem om.

gonz_DK

Member
So nice esbe, I love when they are "self seeded".

Here´s a albino, first time I ever seen that.
ude08032cw8.jpg

K

kallenavndk

One of my C99 Was a Albino too But still not something you see every day...Btw Nice Dog :)

L

Ludo

OK OK OK........ Albino......???!!!! WOW :respect: Det har jeg aldrig set før......mega fedt...!!!!! Den og alle de andre frilufts nydere, glæder jeg mig til at følger her den kommende tid!!!!!! :jump:
Go gro vind..........

gonz_DK

Member
Så er jeg helt færdig med de udendøres pligter, og har næsten ikke ondt i ryggen.
Mine planter har fået over dobbelt så meget plads, end som sidste år, da jeg kom til at plante alt for mange på alt for lille område.
De har fået cirka 80cm i diameteren og selv om jeg regnede lidt forkert i starten, så de forskellige diametere overlappede hinanden, ser det rigtig godt ud. Jeg har næsten lige gødet for første gang med canna´s Tera Vegge, og det kan tydelig ses. Og igår spredte jeg heste lort mellem alle planterne og vandede i halvanden time bagefter. Så nu må vi se.

udendres08003be7.jpg

udendres08007li6.jpg

udendres08009uv8.jpg

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
fantastisk, ønsker dig al held og lykke dude!

kan bondemanden ikke kigge lige ind? måske kunne du lave et solsikke hegn eller noget.

Slapstick

Member
oooh tror det bliver rigtigt godt det der! Hvilke sorter er det? kan ikke læse det her til morgen.. Keep us posted on the albino, newer seen one either :joint:

K

kallenavndk

Hohoho gonzo det skal nok blive fedt at se på med tiden :) sikke en mark