What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

De blå svin var lige forbi

^GaMbi

Member
De blå svin holdt lige foran mit hus.. 2 mænd stod udenfor i ca. 5 min. så hele lortet blev "smidt" ud på loftet i en fart.. men de kørte før jeg kunne komme ned og snakke med dem.
My god! jeg tror de ville snakke med en anden der bor på adressen.. han har lige fået "ny" knallert som han ligger og køre rundt på uden hjelm, kortsluttet og uden forsikret -_-
Der skete ikke noget med planterne.. men var ved at optage en timelaps film som nu har et meget underligt skift i placering af potter :p
Fik mig til at tænke lidt.. hvad er straffen egentlig hvis jeg bliver bustet på dette stadige? det er jo ikke ret meget mere end frø?
4004662-politibil.jpg

(Billedet er bare fra google for at skabe lidt stemning)

^GaMbi

Member
max :p heller ikke den der holdt her.. :p bare eneste der så spooky nok ud ^^

har lige skiftet vinkel på mit timelaps project ^_^
--Advarsel.. mit webcam er skod! så bliver ikke den bedste kvalitet.. men stadig sjov :) --

S

SelfCatering

Hehe Hjertebanken....Engang havde jeg min søster boende..Jeg havde samtidig to rottweiler og en engelsk mastiff på det tidspunkt( af dem alle var min søster værst) En dag efter nat arbejde var jeg kommet hjemme og jeg lagde mig på sofaen sammen med mine hunde...nogle timer efter vågner jeg ved mine 3 hunde på ca 150 kilo sammenlagt står og gø oppe i vinuerne...De skbte sig som jorden gik under og jeg der lige havde suget en "gonat" fed vågnede med et sæt og fik øje på en betjent i uniform der stor og kigger ind af vinduerne et stykker fra dem vel og mærke hehe DAMN jeg blev bange ..Panseren ville hente min søster pga nogen regninger /bøder or some like that ....damn en hjertestarter hehehe..Jeg måtte slf gå ud til ham og panser bassen ville ikke ind selvom han med garanti havde set min krukke med pot, jointskod og papir samt filterschips..Han grinede da jeg kom ud i gården med morgen hår og 150 kilo hund da sprang op på lågen og gøede det bedste de kunne.." sikke nogen dyr der kommer man ikke ind" sagde han og smilede hvorefter han forklarede sammenhænget og så fik søster ellers en ordenligballe :)

Z

zomb

Har engang haft besøg af rejseholdet; havde en kammerat på adressen hvilken de skulle have fat i... -de truede med at buste mig for ca 20 planter hvis jeg ikke fortalte hvor han var! Jeg anede intet om hvor han var og forklarede han bare hentede sin post ved lejlighed, herefter kørte de igen uden planter. Cool!

Ikke alle hippoer er imod, og har modt flere der selv nyder! -dog er der flest af de lede sadistiske typer som helst smider gromediet på vægten også...

Latest posts

Latest posts