What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Chiesel - Big Buddha Seeds

Dr. Nol

New member
hej alle danskere, hyggeligt hjørne i holder jer her.

Jeg har desværre ikke så meget plads for tiden da jeg er flyttet sammen med to kammerater. men dyrkes det skal der.

Jeg har lavet et lille simpel setup med et growtelt på 80x80x160, et wilma 4 pots dryp system, 250w hps, ventilation med kulfilter osv. det burde kunne give mig lidt dejlig røg engang i mellem og det ser også ud til de hygger sig :dance013:

sorten er Chiesel fra Big Buddha Seeds og har været på 12/12 i 13 dage.
DSCN0527Skrivebordetsoplsning.jpg

DSCN0573.jpg

DSCN0570.jpg

DSCN0574.jpg

Jeg vil opdatere som tingene skrider frem

Peace

Dr. Nol

New member
tak alle sammen.

DK2670, ja jeg var lidt for ivrig efter at komme i gang igen. så to dage efter tøserne var sat i teltet rejste jeg en uge til Sverige for at holde ferie, det var både dumt og naivt at lade drengene passe teltet mens jeg var væk selvom de fik nøje instruktioner i pH og ec.
det var et noget sørgeligt syn der ventede mig og jeg overvejede at sætte nye frø til spring men det lykkes mig heldigvis at redde dem alle. derfor er to af planterne mindre end de andre, men mon ikke de giver lidt buds alligevel ;)

her er den bedste af de små:
DSCN0578.jpg

DSCN0579.jpg

DSCN0581.jpg

et par hurtige af den bedste i teltet:
DSCN0583.jpg

DSCN0588.jpg

DSCN0585.jpg

peace

Dr. Nol

New member
hey alle sammen. det er vist på tide med en lille update.

Der er sket lidt siden sidst, de vokser alle sammen fint, to af dem er faktisk vokset så meget at de er blevet en smule brændt, desværre.
den ene er sgu vokset helt op i lampen!!.

det er første gang jeg prøver wilma systemerne men jeg er ganske godt tilfreds. pH har holdt sig dejlig stabil gennem forløbet og det hele er meget simpelt og fungere som det skal. så det kan bestemt anbefales.

et par billeder;
DSCN0702.jpg

DSCN0701.jpg

DSCN0693.jpg

DSCN0690.jpg

DSCN0694.jpg

DSCN0699.jpg

Peace

DK2670_01

Member
Press stammen godt sammen med to fingre på et passende sted og så bukker du bare den top der rammer lampen ;)

HUSK at presse stammen HELT flad INDEN du bukker, så knækker grenen ikke :) og buk den godt nedad da den langsomt vil rejse lidt igen :D Du skal nok også have en "snor" i den fra loftet så den ikke vælter, nu den får "overbalance"

Husk det er ukrudt så den vokser bare videre *GG* kom engang til at knække en gren ved et uheld .... kun lige en lille bitte del af grenen hang fast (1/5 ca), jeg støttede den lige med en snor og den voksede bare videre som om den ikke var knækket af :O

Ellers ser det sku godt ud der ;)