What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

charaS lidt ude og inde

charaShunter

New member
Hej

efter 5 år uden grow er jeg startet lidt småt op igen, har et par diesel ryder inde og nogen andre ude, jeg desvære ik kan navn give da jeg fik fucket op i starten, kan være disse strains.

ierdbeif3.
mata hary.
eller fra denne mix pakke.
Californian Orange, KC-33, Erdbeer, Quicksilver, Diamond, Durban Poison, Black Pearl.

Diesel ryder er dyrket i 12l mure spande, i et mix af 60% coco, 20% god have jord, og 20% perlite.

der er iblandet komsposteret hønsemøg basaltmel tangmel og vandet med tangextrat bruger solsikkens 336 flydende gødning ved hver anden vanding 10ml per liter og folier feed tangextrat 1til 50 en gang om ugen inden blomstring startet lys 400watt hps son t.

diesel ryder 6 uger gamle gik først i blomst i uge 5 så regner med en 10-11 uger

høj og lav pheno høj ca 50cm lav ca 30cm

PHTO0015.jpg

lav pheno
PHTO0011.jpg

PHTO0013.jpg

høj
PHTO0010.jpg

PHTO0012.jpg

Og mine ude plandter de er ik gået i blomst, og tror ik de blir færdig regner med der blir taget stiklinger og groet inde, så jeg har noget røg til vinteren :) jord i blandet spagnum, tangmel, tangextrat, basaltmel, hønsemøg folier feed med tangextrat og padderokke, vanding med 336 flydende gødning når de går i blomst.

Det er storm billeder de blir godt rykket igennem for tiden de blev startet sent så er ik så store men tror os der er meget indica i dem.

PHTO0001.jpg

PHTO0005.jpg

PHTO0004.jpg

PHTO0008.jpg

bær over med min post er forum noob :)

charaShunter

New member
Takker, tror de diesel ryder kommer til og give godt, de er rigtig busket med mange side skud, vilket jeg ik troede de ville komme til og have efter joint doktors beskrivelse.

Kommer med nogen bedre billeder når der kommer noget sol har ik det bedste camara.

charaShunter

New member
Lidt bedre billeder har kommet til og få lidt gødnings vand på nogen af de nederste blade derfor de er lidt gule/brændte

PHTO0022.jpg

PHTO0019-1.jpg

PHTO0018-1.jpg

PHTO0017-1.jpg

PHTO0020.jpg

PHTO0021.jpg

Latest posts

Latest posts