What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Bubblelicious udendørs i Danmark?

Hej alle. Sidste sommer dyrkede jeg bubblecious fra nirvana seeds udendørs i danmark. 2 hun planter fik jeg høstet og jeg fandt til min store overraskelse modne frø i topskudene. Det havde jeg ikke regnet med da vi har så kort en sommer. Mit spørgsmål lyder: er der en chance for hvis jeg planter de frø jeg fik af høsten denne sommer at de vil give modne frø igen næste sommer 2012?

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Flower Power, vi har brug for lidt flere oplysninger.

Hvorfor kom der frø?
Var der hanplanter i nærheden?
Var der en herma-plante?

Begge dele kan give frø i varierende mængder.

Eller var der blot tale om nogle ganske få frø? Såkaldte "bag-seeds" som ofte ses i sensimilla-grows.

Hvis frøene er modne/spiredygtige kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunne dyrke dem igen i år.
Kvaliteten af frøene (og dermed høstudbyttet) garanteres der dog ikke for.

Men fortæl noget mere om dit 2011-grow. Høsttidspunkt m.m.

P :smoke:
Frø som

Der var nogle hanplanter som jeg kastede væg men de har nok nået at give lidt pollen for i de 2 hunplanter der overlevede blæst osv. var der en smule frø i, ikke mange men de var modne. Dem tænker jeg på at dyrke denne sommer 2012 og se om de kan nå at lave modne frø igen. kunne være fedt hvis jeg kunne gøre det nogle år frem så bubblicious blev tilvænnet til den danske sommer.

L

lalandia

Det er lige sådan du laver din egen udestrain..Held og lykke og hold øje med hermies, hvis det skal lykkes'

Grow in peace

Latest posts

Latest posts