What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Blomstring

LaWeed

New member
Hey:witch2: hehe synese lige den sku med!
er i gang med mit 2nd grow og de har vegget snart 2 mdr. under 400w hps bestilt en 600w her for 14 dage siden til at sæt dem i blomst under, men den er selvf. ikk kommet endnu:(
så er spørgsmålet: vil det være dumt at sæt det hele til 12/12 med de 400w også skift den ud når jeg får min 600w kommer her i næste uge.. ? er nemlig ved at ha plads problemer.. :yoinks:

På forhånd tak!

Ariaji

New member
Går ud fra den 400W er en MH?
For nej, jeg vil da mene det ikke gør noget hvis det bare er et par dage... Forskellen bliver i hvert fald ubetydelig.

LaWeed

New member
har både 400w MH og en 400w til blomstring, så skifter selvf. til blomstringspæren!
tak for et hurtigt svar! regner med de ryger i blomst fra i aften af så! ;) Woohoo

skrumpen

Member
det samme her sæt dem i blomst selvom det "kun" er med 400W, også skifte over når 600W kommer, tror ikke det har det store at sige, at de får et par dage når de er vokset op under en 400W, var noget andet hvis det var fra 600 til 400..

LaWeed

New member
det samme her sæt dem i blomst selvom det "kun" er med 400W, også skifte over når 600W kommer, tror ikke det har det store at sige, at de får et par dage når de er vokset op under en 400W, var noget andet hvis det var fra 600 til 400..

Ja det vil nok ikk være så smart omvendt :)! tak for svaret! de sat på 12/12 nu! nu må der bare gerne snart blive JUL! :party:

Latest posts

Latest posts