What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Bladene krøller

S

superBOB

Hej alle

Ud af mine 9 damer, er den midterste utilfreds, bladene krøller

hun er omtrængt 35cm fra mit cooltube rør, og varmen er absolut ikke årsagen til dette, der er 23 grader og omkring 55 fugtigt..
Hun er 4 uger i blomst ca, og hun har altid set sådan ud.

Det er en Mako hazo der er tale om

God søndag :tiphat:

Tvede

Member
Jeg syns det ligner overgødning, bare giv godt med vand de næste par dage og så giv dem en smule mindre gødning næste gang.

ZENBEE

Member
...ser man bort fra de visne tipper, nok pga. udtørring fra blæseren, ligner det en dejlig vigør dame der bare strutter lidt med skørterne i samspillet med lyset...

S

superBOB

...ser man bort fra de visne tipper, nok pga. udtørring fra blæseren, ligner det en dejlig vigør dame der bare strutter lidt med skørterne i samspillet med lyset...

Ahhhh, det varmer, jeg kvitterer og ønsker ligeledes, er meget tilfreds med mit første grow nogen sinde :tiphat:

Ja, hun er skøn at lure på, heldigvis er der ingen Adois i nærheden :blowbubbles:

M

Mushy

Ja minsandten...der er ingen grund til alarm.

Men pas nu på med gødningen:)

Og det ser ellers godt ud, så bare skyd nogle flere billeder

:thank you:

S

superBOB

J
Og det ser ellers godt ud, så bare skyd nogle flere billeder

:thank you:

Jamen for goddag Mushy, jeg takker for frøene, de ser fine ud. Det projekt vil blive efter det her :).

Tager lige en håndfuld... øjeblik:laughing:

Latest posts

Latest posts