What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

bier vs hamp

snotten

Member
Er der nogle der ved om hold af bier, ( i bi stade) kan have en negativ efekt, altså jeg tænker på om de kan bestøve blomsterne på hunplanterne? som de bestøver alm haveblomster?

sorry fik vist formuleret mig forkert første gang.

R

ranneG

Jeg tror ikke bien hopper på hamp i nævneværdig grad, harpiksen er jo for at beskytte blomsten mod insekter. Og andre blomster tigger nærmest om at blive besøgt af bier.

Xhashish

Well-known member
Veteran
Sandsynligheden for at det skulle kunne lade sig gøre, er så minimal så det skal du ikke bekymre dig om (=

buddah

Life is one big grow........
Veteran
ahhhh man my Danish is bad and prob. i am way to stoned.... øl is beer!!!, lol

snotten

Member
takker for svarende. ja i har jo nok ret. så kan jeg med ro i sindet, gå vidre med mit bi projekt uden at være bekymret for at skulle ende op med en masse frø.

L

lalandia

Elsker honning især lynghonning..Hvad er det meningen dine bier skal leve af,raps eller??

peace all

R

ranneG

Det er hyggeligt at have bier, god fornøjelse med det. Det er desværre lang tid siden jeg har haft det, men når jeg engang får en have igen så skal jeg da ha et stade eller tre.

Latest posts

Latest posts