What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

12/12 200w cfl grow Amnesia Haze

Orbits

New member
Hey nu har jeg også fået taget mig sammen til at lave en tråd her inde eftersom dcf er nede så ville jeg da lige opdatere mit grow her inde:)

Har 4 planter under lampen tror måske ikke det er helt optimalt.
Alle 4 planter har jeg lavet lst på.

Skabet:
DSCN0576.jpg

Der er en af de 4 planter som er gået i blomst det gik noget hurtigere end de andre.
DSCN0577.jpg

Lidt LST
DSCN0586.jpg

Lidt blandet fra skabet
DSCN0588.jpg

DSCN0587.jpg

Lidt af høsten fra min udendørs plante + lidt iso oilie jeg lavede på trim og små skud.
DSCN0592.jpg

DSCN0589.jpg

Orbits

skrumpen

Member
Jamen velkommen og fint lille skab du har, et sådanne skab og man er klædt godt på til festlige anledninger... udluftning??
lækker lilla dansk urt og smør, der er til en lille haps du... ;)

Orbits

New member
Det eneste udluftning jeg har er en computerblæser i toppen af skabet der bare puster luft ud af skabet og passiv indsugning i bunden.
Men skabet står stort set åbent hele dagen med en bordblæser til at blæse luft inde i skabet.
Skabet er kun lukket når jeg er på arbejde eller fra 20:00 aften til 08:00 morgen

skrumpen

Member
så længe skabet er åben er det ikke noget problem... har en makker der køre under pl-rør (ikke sikker på navnet) på et 50x50x>100cm og han fik lidt problemer med fugtigheden, men ikke noget et par ekstra computer blæsere ikke kunne trække ud :)...

Orbits

New member
Ville egentligt lige tage nogle mål på mit skab men har ikke mine tommestok i nærheden slemme slemme tømrer!
Men skabet står åbent når jeg er hjemme eller er sikker på at jeg kan nå hjem og lukke det inden kl 20:00.
Syntes ikke jeg gider at bruge alle de penge på kulfilter lige pt. da jeg faktisk godt kan lide lugten fra mine planter, det er kun min gamle mutter der ikke er så glad for den duft:)

skrumpen

Member
Syntes ikke jeg gider at bruge alle de penge på kulfilter lige pt. da jeg faktisk godt kan lide lugten fra mine planter, det er kun min gamle mutter der ikke er så glad for den duft:)

bruger heller ikke kulfilter, ELSKER duften af tøserne...
eneste råd herfra, hold øje med fugtighed da budrot er noget fårking lort og super ærgeligt at få... fik i 2 af min coyote græd næsten :)

Orbits

New member
skal måske lige siget det er mit første inde grow og det potten i kurkken var fra mit første ude grow det var fra et dcf potmix og det var også første gang jeg prøvede at lave olie :D

Potten
DSCN0551.jpg

superpedro

Member
Veteran
Det ser ud til at køre godt. Flotte planter :)
Er selv ved at prøve første blomstring under flouro, og det er vildt hvor let det er at styre varmen når man er vant til hps.

Mit skab har jeg bygget så jeg slet ikke lufter ud :)

Orbits

New member
Mange tak alle sammen mine planter lider dog at varme- og lys stres der var gået en sikring i huset så min timer var slået fra så mine planter havde fået alt for meget lys i et helt lukket skab og var ikke hjemme.
Så nu har de fået en ordenlig omgang vand og så skal de bare stå og passe sig selv så kommer de sig nok.
1 af planterne er snart ved at være høst klar, den har været utrolig hurtig i forhold til alle de andre planter