jahblessallus
Member
Go kväll på er goa gubbar
jag undrar om ni kan kolla på bilderna och kanske hjälpa mig att ta bort värmen.
Jag kör med 2 fläktar och har idag byggt in en datorfläkt funkar bra men de
finns inte med på bilden. Värmen skiftar mellan 26-35 när lampan är på. Hur långt måste lampan vara från blomman ? Philips Son-T Pia 250W.
tack i förhand
//img376.imageshack.us/my.php?image=yoovo7.jpg
//img144.imageshack.us/my.php?...80928506nu1.jpg
//img99.imageshack.us/my.php?image=woyy4.jpg
//img261.imageshack.us/my.php?...80928509th0.jpg
Sen över till fråga två.
Hur ofta måste jag vattna mina blommor för dem torka ut rätt så snabbt och hur mycket måste jag vattna. Jag har nyligen beställt B`CUZZ PK 13-14 1L, jag läste runt lite i forum och många rekommenderar det. Har inte tillgång till mycke stålar denna månaden, men jag har ph mätare nyköpt, snart kommer B`CUZZ PK 13-14 1L, vad måste jag mer använda. PH+/- ? Men de märker vi när jag får ph mätaren
Här är länken till B`CUZZ PK 13-14 1L
//shop.textalk.se/se/articleim...=0&fullheight=0
jag undrar om ni kan kolla på bilderna och kanske hjälpa mig att ta bort värmen.
Jag kör med 2 fläktar och har idag byggt in en datorfläkt funkar bra men de
finns inte med på bilden. Värmen skiftar mellan 26-35 när lampan är på. Hur långt måste lampan vara från blomman ? Philips Son-T Pia 250W.
tack i förhand
//img376.imageshack.us/my.php?image=yoovo7.jpg
//img144.imageshack.us/my.php?...80928506nu1.jpg
//img99.imageshack.us/my.php?image=woyy4.jpg
//img261.imageshack.us/my.php?...80928509th0.jpg
Sen över till fråga två.
Hur ofta måste jag vattna mina blommor för dem torka ut rätt så snabbt och hur mycket måste jag vattna. Jag har nyligen beställt B`CUZZ PK 13-14 1L, jag läste runt lite i forum och många rekommenderar det. Har inte tillgång till mycke stålar denna månaden, men jag har ph mätare nyköpt, snart kommer B`CUZZ PK 13-14 1L, vad måste jag mer använda. PH+/- ? Men de märker vi när jag får ph mätaren
Här är länken till B`CUZZ PK 13-14 1L
//shop.textalk.se/se/articleim...=0&fullheight=0
Last edited: